دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دل نازک سنگی ...

سلام به همه دوستانی که به من سر میزنید ... اینو خیلی وقت پیش گفتم و یکم دیر گذاشتم ...


دلم نازک ولی سنگ است

میان آتش و جنگ است

برای یار خود تنگ است

قشنگ است این دلم اما

برای یار زیبایش بسی تنگ است


که از یاد تو و چشم خمارت

که از دست و دل عاشق کشانت

شده این دل تمام روزگارش

شدم مجنون شدم لیلا برایش !

نظرات 1 + ارسال نظر
محیا جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 08:53 ب.ظ http://onlyiandu.blogsky.com

سلام عزیزم
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

سلام ... چشم حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد