دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

بهترین نوع عاشقی ...

اگر روزی احساس کردی که عاشقی اینو خوب یادت باشه که :

یا عشق در تو حل میشه ، یا تو در عشق حل میشی !!!

اگه تونستی کاری بکن که عشق در تو حل بشه که تمام وجودت رو از عشق پر کنه چون اگه این کاری نکنی تو در عشق حل میشی و سعی میکنی محتوای عشق رو عوض کنی و این میشه که همه چیز به گردن عشق میافته و آرامش رو ازت میگیره برعکس چیزی که همیشه عشق به آدمه ... یعنی آرامش !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
محیا جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 08:53 ب.ظ http://onlyiandu.blogsky.com

سلام
خیلی جالب بود!!
فکر کنم من توش حل بشم!

سلام ... مرسی ...
ایشالا اون در تو حل بشه ...

travian شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام . وبلاگ خیلی خوبی داری

خیلی خیلی زیباست

سلام ... ممنون تراوین جان ... خیلی خوش اومدی ...
بازم به من سر بزن

فائقه یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام
اوفف
واقعا این پستتون قشنگ بود
عالی

موفق باشین

سلام ...
مرسی ... خیلی لطف داری فائقه ( فائزه ) خانم !!!
شما هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد