دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

چند جمله کوتاه از خودم درباره عشق و خیال ...

خواستم سوء تفاهم ها را بر طرف کنم به هم برسیم ، وقتی سوء تفاهم ها برطرف شد دیدم دیگر کنارم نیستی !!!


تمام تلاشم برای رسیدن به تو بود ، حالا چه شده که تمام تلاشم شده دوری از تو !!!


دیدارهای ما تمامی ندارد ، فکر میکنی دروغ میگم ؟؟؟ بیا و ببین که یادت همیشه اینجاست !!!


انسانهای خیال پرداز روزی عاشق کسی بودند ...


تویی که بهترینی چرا منتظر هستی ، بیا و نشان بده که اشتباه نکرده بودم !!!


در کنار همدیگر بودن مهم نیست ولی به یاد هم بودن چرا ... هنوز هم به یادمی ؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد