دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

آموزش دیکته ...

ما واسه صداهای کاملا مشابه، حروف مختلف داریم
واسه این صدا
۲ تا حرف داریم: ت، ط
واسه این
۲ تا: هـ، ح
واسه این
۲ تا: ق، غ
واسه این
۲ تا: ء، ع
واسه این
۳ تا: ث، س، ص
و واسه این
۴ تا: ز، ذ، ض، ظ


این یعنی:
«شیشه» رو نمی‌شه غلط نوشت
«دوغ» رو می‌شه 
۱ جور غلط نوشت
«غلط» رو می‌شه 
۳ جور غلط نوشت
«دست» رو می‌شه 
۵ جور غلط نوشت
«اینترنت» رو می‌شه 
۷ جور غلط نوشت
«سزاوار» رو می‌شه 
۱۱ جور غلط نوشت
«زلزله» رو می‌شه 
۱۵ جور غلط نوشت
«ستیز» رو می‌شه 
۲۳ جور غلط نوشت
«احتذار» رو می‌شه 
۳۱ جور غلط نوشت
«استحقاق» رو می‌شه 
۹۵ جور غلط نوشت
و «اهتزاز» رو می‌شه 
۱۲۷ جور غلط نوشت!

واغئن چتوری شد که ماحا
 طونصطیم دیکطه یاد بگیریم!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
منیره دائمی دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 01:41 ق.ظ

واقعنا چجوری یاد گرفتیم؟

من که خیلی دلم واسه بچه های کلاس اولی میسوزه بیچاره ها چه روزای سختی در پیش دارن

من که برای دیپلم انسانیم یه دیکته های نوشتم فکر کنم الان نتونم بنویسم واقعا ، البته من امیدوارم همشون با تلاش خودشون بتونن بهترین بشن
ممنون بابته نظر باحالتون

هستی دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام
خیلی جالب بود تا حالا به این موضوع فکر نکرده بودم

سلام هستی ...
ممنون ... از این نظر هم میشه بهش نگاه کرد که الان احساس میکنیم که چقدر سخت تره
ممنون بابته نظرت ...

شیرین پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

به سختی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد