دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

ماه های سال به زبان هخامنشی ...

تازه فهمیدم چرا بعضی وقت ها خیلی ناراحت هستم ، هیچکس نمیفهمه !!!

ماه های سال به زبان هخامنشی
فروردین = چمن ارا
اردیبهشت = گل اور
خرداد = جان پرور
تیر = گرماخیز
مرداد = اتش بیشه
شهریور = جهان بخش
مهر = دژخوی
ابان = باران ریز
اذر = اندوه خیز
دی = سرماده
بهمن = برف ازر
اسفند = مشکین فا

نظرات 5 + ارسال نظر
منیره دائمی دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 01:45 ق.ظ

چقدر جالب ُمن فقط فروردین و اردیبهشت رو می دونستم.ممنون اطلاعاتم زیاد شد

خوشحالم تونسته مطلب مفیدی باشه ...
ممنون بابته نظرتون

محیا دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 07:58 ب.ظ http://onlyiandu.blogsky.com

سلام!!
مطلب جالبی بود
به معلومات نداشتم اضافه شد
مییییییییسی
دی و اسفندش و عشقه

سلام ...
مرسی ... لطف داری ...
خواهش میکنم نفرمائید محیا خانم
همش رو عشقه که همشون ماه های خدان البته آذرش رو بیشتر عشقه

محیا دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 07:59 ب.ظ http://onlyiandu.blogsky.com

سلام عزیزم
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم با رمان عشق گمشده______***
_***_____________مشتاق نیم نگاهی_***
__***__________هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
mIsiiiiiiii
mahya!!!

سلام ...
حتما سر میزنم محیا ...
واقعا برای کار اولت رمان خیلی خوبی داری مینویسی ...
آفرین

جمشید چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 02:54 ق.ظ

سلام سید جان...
بازم مثل همیشه عالی بود.
راستی من می دونم چرا بعضی وقتا ناراحتی!
بگم چرا؟
.
.
.
.
.
.
.
.
آقای آذری...

سلام جمشید جان ...
مرسی ... اشتباه میکنی بعضی وقتها خیلی ناراحتم ... ولی دلیلش شخص یا چیز خاصی نیست و اصلا به روی خودم هم نمیارم ...
شاید همون موقع حتی با همه شوخی کنم و بخندیم ...
.
.
.
.
.
آقای آذری نه .... متولد آذرم

جمشید پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

آره واقعا...
خداییش این یه اخلاقت در بین همه ی اخلاقای خوبت معرکس...!
حرف نداری بخدا!

مرسی جمشید جان ... لطف داری ...
توام همینطور ...
ممنون که نظر دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد