دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

عشق مردابی ...

امیدوارم از این شعر لذت ببرید ... 


عشق مردابی تو جانم گرفت ...

نیستم من عاشقت پایم گرفت ...

هر چه کردم تا به مویت برسم ...

بیشتر غرق شدم ...

تا که دمی آسودم ...

دیدم این دور و برم نیست کسی ...

هر چه گشتم جز عشق نیست خسی ...

دلم آرام گرفت گفت به خود ...

که تویی عاشق و شیدا ولی نیست کسی !!!

نظرات 2 + ارسال نظر
راضیه سادات کشفی یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام آقای سیدی.امیدوارم خوب باشید...واقعا شعر پر معنی هست آ دم لذت می بره ...قالب وبلاگ قشنگی دارید...امیدوارم هر روز موفق تر از دیروز باشید.

سلام خانم کشفی ...
همچنین شما ...
نظر لطف شماست ... خوشحالم که شعرم توجه شما رو جلب کرده ...
منم امیدوارم همه موفق و پیروز و شاد باشیم ...
خوشحال میشم دوباره سر بزنید ...

جمشید دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام سیدجان...
شعرت عالی بود، مثل همیشه...!!!

سلام جمشید جان ...
مرسی ، مثل همیشه بهم لطف داری ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد