دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

گلایه های یه فرد غریب ...

همیشه متقعدم ، زندگی مثل یه جاده است که اگه بخوای با سرعت بری یا خلاف کنی میری ته دره ، بارها شده که من تا پرتگاه زندگی رفتم و خدایا بزرگ و مهربون نجاتم داده ، همدم تنهایی هام شد و تنها کسی بود که تا حالا دوستم داشته .

دوست داشتم باله پرواز کردن داشتم ، تا میرفتم پیشه خدای مهربون ، انگار دیگه موندن تو این دنیا سخت شده ، هیچکس به هیچکس رحم نمیکنه ، همه لبخندها مصنوعیه ، انگار داری تو دنیای مجازی سیر میکنی ...

اما من این دنیارو دوست ندارم ، نه خنده هاشو دوست دارم ، نه گریه هاشو دوست دارم ، نه دروغ هاشو ، نه ریاهاشو .... میخوام پرواز کنم به جایی که خدا هست ، اما انگار خدای مهربون منو لایق نمیبینه ، من زندانیم تو این دنیای مجازی ، که مردمش دارن با بعد فکری کوتاه زندگی میکنن .

دیگه زندگی برام سخته ، احساس میکنم انگار که یه چاقو گذاشتن زیر گلوم ، بهم میگن : که محکومی تو این دنیا زندگی کنی ... و گریه کردن هام هیچ اثری نداره !!!

منبع : ناشناخته !!!  

نظرات 4 + ارسال نظر
Eli maka شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

چرا این قدر تلخ؟
دنیا به این قشنگی

نمیدونم چی بگم حتما خیلی ناراحت بوده ... اتفاقا منم خوندم نظر شما رو داشتم الی ماکای عزیز ... گذاشتم اینجا ببینم بقیه نظرشون چیه ؟!

هستی دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام
ولی الان خیلی ها این نظر رو دارند اگر یه ذره دقیق شیم می بینیم دنیای امروزم همین طوریه

سلام ...
تقریبا قبول دارم ولی خوب هنوز هم چیزهای قشنگ تو دنیا زیاده این ما هستیم که باید از اون ها لذت ببریم و فقط به بدی های دنیا فکر نکنیم ...
ممنون بابته نظر جالبت

محیا سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 10:05 ق.ظ http://onlyiandu.blogsky.com

سلام
ببخشید اگه سر نمیزنم!!
نیدونم کی آپی بیام-میتونی خبرم کن!
منم این اعتقاد و باور دارم و همه ی آرزوهایی که نوشته رو آرزو کردم
مییییییسی خیلی خوکشمل بود!!

سلام ... خواهش میکنم این چه حرفیه !!!
باشه اشکالی نداره هر وقت حوصله داشتی بیا ... اگه شد چشم خبرت میکنم ... خواهش میکنم لطف داری ولی تو که دوستای خوب زیاد داری چرا دنیا چیزای خیلی قشنگی هم داره از اون ها لذت ببر محیا جان
ممنون بابته نظرت

محیا سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://onlyiandu.blogsky.com

سلام
دوست خوب دارم ولی نه زیاد
نصف بیشترشون ادعای خوبی دارن
تو که میدونی چی میگم!
میسی

سلام محیا ...
آره واقعا میدونم چی میگی ... ایشالا دوستای خوبت بیشتر بشه ...
خواهش میشه ... شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد