دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

بازدیدهای وبلاگ ...

سلام به همه ی دوستان ...

با توجه به اینکه بعد از تاسیس این وبلاگ با مطالب مختلف در خدمتون بودم امروز 4000 بازدید شدن وبلاگ رو به همه دوستان گلم تبریک میگم

خواهش میکنم با نظرات خودتون تو بهتر شدن مطالب کمکم کنید ...

نظرات 2 + ارسال نظر
جمشید یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

داداش قالبت حرف نداره، ولی به نظرم یه کم سنگینه!
موقع لود شدنش یه کم طول میکشه، اما نه خیلی.
راستی مطالب وبلاگ حرف نداره، مثل خودت... و هزارتا

میدونم یکم سنگیه ، احتمالا به خاطر همین مشکل عوضش کنم ...
فدات عزیزم ، لطف داری هزارتا

مریم یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

من امروز از وبلاگ شما بازدید کردم
سبکش جدیده و مطالبش هم جالبه
ممنون

لطف کردید حتما دوباره سر بزنید خوشحال میشم مریم خانم
ممنون بابته نظراتی که گذاشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد