دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

ای که بی تو تک و تنهام ...

ای که بی تو تک و تنهام

کنارت بودم و غم هام

شده بود همه فراموش

ای که هستی تو دلیلش

دلیل خوبی و کارام

تو رو با تمام جونم

تو رو با تمام دنیام

دوست دارم ... دوست دارم ...

تو تمام عاشقی ها

تو تمام شاعری ها

تو تمام لحظه هامی

تو تمامی ... تو تمامی ...

----------------------------------

این شعر رو تقدیم میکنم به کسی که نمیدونه دوستش دارم ...

نظرات 7 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 7 مهر 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

سلاااااام
شعر قشنگی بود
امیدوارم که بفهمه شما چقدر دوستش دارین

سلام
ممنون خیلی لطف داری هستی جان ...
بعید میدونم بفهمه ولی من هم امیدوارم ...

raha جمعه 8 مهر 1390 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.raaahaaa.loxblog.com

علی جان ممنون که به وبم سر زندی و نظرت رو بهم گفتی
اگر کسی رو دوست داری حتما بهش بگو پیش از اینکه از دستت بره!!!
شاید اونم تو رو دوست داشته باشه و فکر کنه تو نمی دونی........

رها جان خیلی ممنون که توام به وبلاگ من سر زدی ... وبلاگت واقعا زیباست ...
والا همه منظور من خیلی خوب درک نکردن ولی خوب برای اینکه بهتر درک کنید میگم منظور من شخص خاصی نبوده به همه کسانی بوده که فکر میکنن من دوستشون ندارم هست ولی برای هر کدومشون جداگانه و اختصاصی خواهد بود
من همه همکلاسی و دوستانم رو دوست دارم

جمشید شنبه 9 مهر 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام به داداش گلم.
سید، من که امیدوار نیستم!!!
شوخی کردم، ایشالا که خیره داداش.
ولی از من به تو نصیحت: بیخیال این حرفا، خودت خودتو دوست داشته باشی، کافیه!
خداییش هیشکی خدا نمیشه...

سلام به جیگرم ...
ولی من همیشه امیدوارم ...
اشتباه نکن جمشید جان اگه خدا میخواست هیچوقت انسانها رو زوج نمی آفرید که بهم دیگه وابسته بشند پس انسان باید نیمه دیگه خودش رو پیدا کنه عزیزم ... نه اینکه خودخواه باشه و فقط به خودش فکر کنه
اون که مسلمه هیچکس خدا نمیشه ...

جمشید شنبه 9 مهر 1390 ساعت 05:57 ق.ظ

این که انسان باید نیمه دیگه خودش رو پیدا کنه، خب هیچ شکی نیست!
ولی یادت باشه، فعلا که داری درس میخونی، باید این برنامه هارو تعطیل کنی (البته با خودمم هستما )!!!
بعدشم، تو حرفات باهم دیگه تناقض داره!
من آخرشم نفهمیدم منظورت چیه؟
مگه میشه آدم چند نفرو (واسه پیدا کردن نیمه دیگش) دوست داشته باشه؟
تو یه نفرو دوست داری یا N نفرو؟ نمیشه که برادر عزیزتر از جانم!!!

به هر حال الان جونیم و دنبال نیمه گمشده فردا شاید نباشیم ...
چرا نمیشه ... من همه رو دوست دارم به جز تعداد انگشت شماری ... ولی هر کسی رو به اندازه لیاقتش عزیز دلم ...
یه کسی شاید باهاش فقط سلام علیک کنم ولی خیلی دوستش داشته باشم ولی با یکی حرف هم بزنم خاطره هم تعریف کنیم ولی در حد یه آدم عادی دوستش داشته باشم
همه چیز بستگی به طرفم و رفتارش داره ...

جمشید شنبه 9 مهر 1390 ساعت 06:14 ب.ظ

پس با این تفاسیر جنابعالی میخوای چندتا چندتا زن بگیری؟
البته ببخشید دختر بگیری؟! (کی میاد زنشو بده به تو؟)

منظورمو خیلی بد گرفتی !!!
فقط یک دختر رو انتخاب میکنم و باهاش زندگی میکنم و اون دختر کسی هست که بیشتر از هر شخص دیگری دوستش دارم و وقتی باهاش ازدواج کنم مطمئن باش اون به نظر برای من بهترینه وگرنه هیچوقت باهاش ازدواج نمیکردم ...

مریم یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام
شعری که اینجا گذاشی خیلی قشنگ و باحاله
مرسی

سلام مریم خانم ...
مرسی خیلی لطف داری ...
خواهش میکنم ...
ممنون بابته نظر قشنگتون

منیره دائمی چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 09:44 ق.ظ http://bestlove2011.mihanblog.com/

سلام....
نبینم همکلاسیم غصه داشته باشه

سحر باد باد می گفت حدیث آرزومندی
خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی
دعای صبح و اه شب کلید گنج مقصود است
بدین راه و روش میرو که با دلدار پیوندی

شما خودت این چیزا رو خیلی خوب بلدی.... ولی من خودم یه چیزی رو حس کردم و اون اینه که نمی شه با قسمت جنگید

خدا همیشه بهترین ها رو واسه بنده های خوبش می خواد و مسلما شما هم از این قضیه مستثنا نیستید...

به هر حال اگه فکر می کنید من هم می تونم مثل یه خواهر کمکی بهتون بکنم حتما حتما بهم بگید(من که داداش ندارم چطوره واسه شما آستین بالا بزنیم؟؟؟)

سلام ...
مرسی که به فکر من هستید
البته من دوتا خواهر دارم ... ولی واقعا به یه خواهر گل مثل شما احتیاج دارم که اینجوری بهم روحیه میده
امیدوارم خودم براتون آستین بالا بزنم ، من که زوده
راستی اون صحبت در مورد قسمت که گفتید رو قبول دارم ولی بعضی وقتها آدم ها تلاش نمیکنند و همه چیز رو به گردن قسمت میندازند ...
امیدوارم بهترین ها برای بهترین ها باشه ( ترجمه : امیدوارم بهترین ها برای شما باشه)
ممنون بابته نظر بسیار زیباتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد