دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

یار بی نظیر من ...

نیست جز یارم کسی ، در این جهان یاری دگر

خالقی و ماندگاری و خدایی یار من

میپرستم هر چه هستش در تمام کائنات

گوشه ی چشمی نگاهی هم به ما کن ای خدا

نظرات 5 + ارسال نظر
جدی سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 09:37 ب.ظ

برایت دعا می کنم که ای کاش خدا از تو بگیرد

هر آنچه را که خدا را از تو می گیرد ....

سلام.وبلاگ جالبی دارین.جالبتر از اون اینکه به شعرواینا علاقه دارین
موفق و موید باشید...

سلام ... ممنون بابته دعای که کردید ...
امیدوارم هیچ چیز منو از خدا جدا نکنه ...
نظر شما هم بسیار زیبا و جالب بود ... ممنون که به وبلاگم سر زدید ...
همچنین شما

هستی سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام
شعر قشنگی بود تا وقتی شما به عشقتون نفهمونید که دوستش دارید اون از کجا باید بفهمه؟
به نظر من بهش یگید

سلام هستی جان ...
گفتی نیست ، لمس کردنی هم نیست ، حس کردنیه ...
اگه واقعا عشق باشه باید دو طرفه باشه ...
مثال میزنم : میشه شما عاشق خدا باشی ولی خدا از شما بدش بیاد !!!

صدف پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 03:16 ب.ظ http://dokhtarkoochooloo.blogfa.com

گریــــه شـــاید زبـــان ضعف بـاشــد ،

شــاید خیلــی کـودکانـه ،

شــاید بـی غـرور ...

اما هــر وقـت گونه هایـم خیــس می شود میفهـمـم

نــه ضعیفـم ... نــه یـک کودکـم ,

فقط پر از احساســــــم !!

خدا رو شکر صدف خانم که پر از احساسید ...نثرتون واقعا زیبا بود ...
ممنون بابته نظرتون

جمشید جمعه 15 مهر 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام سید جان...
داداش یه سوال بپرسم؟
تو دستگاه شعر ساز(جمله ساز) داری؟
از کجا درمیاری این همه شعر قشنگو؟

میخوای بهت یه پیشنهاد عالی بدم؟
میگم انرژیتو نگه دار و جمع کن، بعد یه شعری بگو که خیلی خیلی قشنگ باشه...
البته نمی خوام بگم این شعرها و جمله هات خوب نیستا، ولی خب اگه وقت زیاد بذاری، بدیهیه که شعرات بی رقیب میشه داداش گلم!
دوست دارم خیلی زیاد فکر کردن اصلا نمی خواد...

سلام جمشید جان ...
شما هر چند تا دوست داری بپرس
دستگاه که ندارم ولی پیشنهادت خیلی قشنگ و زیبا بود ...
شاید یه روزی برای شعر گفتن وقت بزارم ولی الان بیشتری این شعرها رو نهایتا تو 15 دقیقه میگم چون واقعا میخوام توش چیزی هم باشه یعنی مفهوم هم داشته باشه یکم طولانی کردنش سخت میشه ولی حتما روش کار میکنم که بدونی منم دوست دارم عزیزم

پریسا سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 06:43 ب.ظ

این از همه قشنگتر بود

خودمم خیلی دوستش دارم ... مرسی بابته نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد