دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

در می ... هوای امشب ...

پری های خیالی در کنارم

شدم غرق خیالی در اتاقم

به نام دوستی و عشق هستن

چرا بازم در می را شکستند !!!


شدم مست خیال یارم امشب

کجاست ؟ کو دلبر و دلدارم امشب

تمام دلبری ها با تو امشب

شدم جمشید و فرهاد تو امشب

نظرات 4 + ارسال نظر
محیا یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://onlyiandu.blogsky.com

سلام
به به
باز که تغیر دکور دادی؟؟!!
خوشمل کردی
بابا بلاگ لمسی
پیشرفت
آپدیت

با بخش 14 عشق گمشده آپم
منتظرم
میییییییسی

سلام ...
مرسی لطف داری چشمات قشنگ میبینه ...
دیگه ما اینم دیگه ...
باشه حتما میام
موفق باشی ...

جمشید چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 04:40 ق.ظ

آقا این شعرت خیلی قشنگه، مخصوصا مصرع آخرش!!!
میگم سید، بجای اون یارو فرهاده، اسم zt رو میذاشتی!!!
قشنگتر میشد، مگه نه؟

فدات لطف داری عزیزم ... نه دیگه اون یارو فرهاد عاشق شیرینه
جمشید هم اگه گفتی عاشق کی بود
یه شعر زیبا مخصوص خودت میگم

جمشید چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 04:42 ق.ظ

آقا این شعرت خیلی قشنگه، مخصوصا مصرع آخرش!!!
میگم سید، بجای این یارو فرهاده، اسم zt رو میذاشتی!
قشنگ میشد، مگه نه؟

جمشید دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

مقصر خودتی دیگه!
انقد نظرات رو تایید نکن که منم ۲ بار نطر بدم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد