دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

نیرنگ ...

بعد از مدت ها یه چند مصرعی به ذهنم رسید ... امیدوارم به نظرتون زیبا بیاد ...


دلم را سنگ کردی

تمام خاطرات زندگی را جنگ کردی

مرا تو ننگ کردی

دلم را تنگ کردی

عاشقت بودم ولی نیرنگ کردی !!!

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه جمعه 16 دی 1390 ساعت 08:02 ق.ظ

خیلی قشنگ سرودی،فقط امیدوارم در واقعیت در وصف حال خودتون نباشه.
چون حیفه همچین دلی سنگ بشه،خدا کسایی رو که دوست داره عاشق میکنه.دست تو نیست عاشقی پس از معشوقت دلگیر نشو...

مرسی الهه خانم ... دیگه برام مهم نیست ...

علی .ب جمعه 16 دی 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

می‌گم علی، حالا کی بوده؟

-------------------
حس رو خوب بیان کردی!

کسی نبوده که برام مهم باشه بخوام به خاطرش یه مصرع هم بگم ...
شعرش اومد تو ذهنم گفتم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد