دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

تولدتون مبارک ...

سلام به همه دوستای گلم که به من سر میزنند ...

از همین جا تولد دو تا از دوستانم رو تبریک میگم بهشون امیدوارم در همه عرصه های زندگی شون و موفق باشند و 10000000 سال عمر توام با خوشبختی و سلامتی داشته باشند ...

آهان میپرسید تولد کیه ؟؟؟

یکیشون خانم ز.گ هست و یکیشون هم که آقا مسعود حسین زاده خودمونه ...

ایشالا عروسیاشون مارو دعوت کنن بریم سنگ تموم بزاریم

نظرات 4 + ارسال نظر
محیا شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://onlyiandu.blogsky.com

__________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@_____________ _____@@@@@@@
__@@@@@@@@@______________________@@@@@@@
__@@_________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
سلام
با بخش 18 عشق گمشده آپم و منتظر حضورت
میسی

سلام محیا
باشه حتما سر میزنم ...
خواهش میشه ...

زهرا گنجی یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام علی جان.لطف داری مرسی.ایشالاعروسی شما با آبکش آب بیارم

سلام خواهش میکنم وظیفه ام بود مرسی ایشالا عروسی خودت من میارم

مسعود سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 12:46 ب.ظ

سید علی سلام
مرسی که به یاد ما بودی
ان شا الله به همین زودی کارت عروسی رو برات می فرستم
فقط قول بده بیای

سلام مسعود جان ...
خواهش میکنم این چه حرفیه ...
حتما میام تو بفرستکلی برات ...

علی چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 09:31 ب.ظ

الان تولده یا عروسی؟


تولد دوستای عزیز رو با تاخیر ( من شرمندم ) تبریک می‌گم.

تولده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد