دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

عشق های کودکانه ...

اکنون برایم روشن شد که گاهی کودکانه عاشق میشویم و بزرگ و پاکش میپندارم ...

اکنون برایم روشن شد که چه زمانهایی که فقط به یاد او هستیم و او به یاد دیگری ...

اکنون برایم روشن شد که تمام کارهایم برای رسیدن به اوست و او در حال رفتن در آغوش دیگری ...

او همان عشق کودکی است که بستنی لیس زده اش را با بستنی دیگری عوض می کند !!!

شاید قبل از عاشق شدن بهتر است قدری بیاندیشیم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 05:52 ب.ظ

مرسی سید جان جالب بود ولی این جمله آخری که گفتی شاید قبل از عاشق شدن بهتر است اندیشه کنیم به نظر من خیلی درست نیست
برای اینکه به نظر من عشق با اندیشه در تناقض هستش
و بعید می دونم کسی با تفکر عاشق بشه و به قول شریعتی عشق یه جوشش کور است
البته شما در این زمینه استادی ما جسارت کردیم هر چی شما بگی

ممنون مسعود جان ولی منظور من این نبود که عاشق نشید !!! یا اول فکر کنید بعد عاشق بشید چون عشق که دست خود آدم نیست ...
منظورم این بود که اگه دیدی داری عاشق میشی یا شدی ببینی واقعا حالا اون شی یا اون شخص ارزشه همچین عشقی رو داره یا نه ؟؟؟
خواهش میکنم عزیزم شما استاد بزرگ مایی

منیره دائمی یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

آفریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن عالـــــــــــــــــــــــــــــــی بــــــــــود

مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی آبجــــــــــــــــــــــــی گلــــــــم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد