دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

مرا ببخش ...

اسفند رو به پایان است ...

وقت کوچ کردن به فروردین ، وقت بخشیدن و صاف کردن دل ...

پس مرا ببخش ...

اگر با نگاهی یا صدایی یا زبانی بر دلت ترکی انداخته ام ...

پیشاپیش نوروز بر شما مبارک باد ...

نظرات 3 + ارسال نظر
دریا شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

ضربه ات کاری بود
دل من سخت شکست
و چه زشت... به من و سادگیم خندیدی
برو تا راحت تر تکه های دل خود را سرهم بند زنم...

جالب بود ... ممنون دریا خانم

علی شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 10:32 ب.ظ

علی جان عید تو هم پیش پیش مبارک

مرسی علی جان

جمشید دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام سید جان، عیدت پیشاپیش مبارک...
راستی من به این راحتیا نمی بخشمت ها...
فک کردی!

سلام جمشید جان ... اوکی دارم برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد