دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

شکست ...

هنگامی که در زندگی اوج میگیری، دوستانت می فهمند تو چه کسی بودی. اما هنگامی که در زندگی، به زمین می خوری، آنوقت تو میفهمی که دوستانت چه کسانی بودند یا هستند ... 

آری گاهی شکست از پیروزی مفیدتر است ... 

----------------

با تشکر از دوست خوبم غزل ...

نظرات 2 + ارسال نظر
علی جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

من این رو از 2 دید خوندم ...
اولش خوشم اومد اما موقع نوشتن این دیدگاه ...

ولی ...

من خودم خیلی خوشم اومد از این جمله واقعا میشه درس گرفت ...

مسعود دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 12:31 ب.ظ

سید جان جسارتا باید عرض کنم شعاری بود

گاهی شعارها هم نکات جالبی دارند مسعود جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد