دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

زهر ناب ...

از دست تو چه ها میکشد این دل خراب

این منم که میشود عاشق ز زهر ناب

من را چه به شاهزاده ی چون تو

رویم شود سیاه که عشقم شده سراب

------------- 

علی کیانور

تقدیم به کسی که از هر کسی از من دورتر است ولی خاطراتش تنهایم نمیگذارد

نظرات 2 + ارسال نظر
.... دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

سالی یه دفعه میای یه چی میزاری اینجا میری باز تا سال بعد
نمیگی ما که به وبلاگت سر میزنیم دلمون میگیره
نمیخواستم نظر بدم اما نشد....

عذر میخوام خوب باشه سعی میکنم زود به زود بیام ، آخه خیلی گرفتار بودم :)

شیرین چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 07:46 ب.ظ

عزیزم چرااااااااااااااا آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟
گاه باید همه چیز را رها سازید.....
خودتان را پاکسازی کنید, اگر از چیزی ناخشنودید.....
از آن چه شما را به زیر می کشد رهایی یابید,زیرا وقتی بدانید که آزاد و را هستید,خلاقیت راستین و خویشتن حقیقی شما ظاهر خواهد شد.

تینا ترنر

خوب دیگه دلیلش مشخصه !!! تو شعر همه چیزو گفتم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد