دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

ترنم خیال ...

ترنم خیالت  

میکشدم به دامت 

آهای عزیز جونم 

دلتنگ تو میمونم 

دلم میخواد بمیرم 

دست تو رو بگیرم 

همین که هستی یادم

ارزش شو میدونم 

برای چی نوشتم  

شعر به این قشنگی 

حتما خیالت اینجاست 

دستاشو من میبینم  

----------- 

علی کیانور

نظرات 5 + ارسال نظر
.... دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 02:01 ب.ظ

خیــــــــــــــــــلی زیبا بود

خواهش میکنم لطف داری ...

... دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 09:22 ب.ظ

پس چرا نمیای نظر منو تایید کنی؟
هی میام ببینم اومدی اما خبری نیست
اینو تایید نکنیااااااااااااا
آفرین پسر خوب

اشکال نداره اینم خوبه گفتم تایید کنم :) اسمتون رو هم بنویسید !

نفس چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 04:31 ب.ظ http://nafffas.blogfa.com


voyyy
dost dashtid b manam sar bezanid
eeee rasti silom

سلام مرسی حتما سر میزنم :)

.... یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 04:29 ب.ظ

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد دیگه نمیایییییییییی

ببخشید خوب چرا اعصاب نداری !!!؟؟؟

... چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 01:48 ق.ظ

واااااااااااای اشک شوق گریه شیون زارییییییییی
بالاخره اومدی
هی نگاه نظرات میکردم گفتم حتما چشمام اشتباهی دید
چرا انقدر دیر؟
حالا اسمم چه فرقی داره چی باشه؟
تو فکر کن لیلا مسعود تقی ...........

مرسی که اینقدر بهم لطف داری ...
ببخشید خیلی وقت بود نتونسته بودم وبلاگم رو بروز کنم ، یعنی اصلا وقت نکرده بودم.
آخه دوستان زیادن که بدون اسم نظر میزارن گفتم با نظرات بقیه متمایز باشه لیلا مسعود تقی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد