دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دوتا دوبیتی به عشق بازدیدکنندگان وبلاگ گفتم ( درد جدایی - دل شاد )

دعایت میکنم هر روز و یادت نیست

صدایت میکنم هر شب هوایت نیست

چون نامی داری از تنهایی شبهای رویایی

تو همچون روز میدانی که دردم نیست تنهایی

---------------------------------------------

خداوندا اگر چون خاک است این دل

اگر از زندگی بیزار است این دل

شفای ده عزیزان و مریضان

که از درمان درد ها شاد است این دل

-----------

علی کیانور

امیدوارم لذت برده باشید ...

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلا جمعه 21 تیر 1392 ساعت 12:49 ق.ظ

وااااای چه ذوقی کردم شعر رو خوندم چقدر زیبا بود
خیلی خیلی خیلییییی ممنون بابت این 2تای آخری
این دوبیتی هارو قبلا گفته بودی یا جدیدا؟

مرسی لطف داری ...
نه اینارو همین ده دقیقه پیش گفتم ، خوشحالم که خوشحالتون کردم ...
شب خوش

لیلا جمعه 21 تیر 1392 ساعت 01:06 ق.ظ

ممنونم شب شما هم خوش

خواهش میکنم

وب مانی جمعه 21 تیر 1392 ساعت 01:21 ق.ظ

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

سلام مرسی ... زیاد تو کار تبادل نیستم :)

نفس شنبه 22 تیر 1392 ساعت 01:07 ب.ظ http://nafffas.blogfa.com

شیرین چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 05:06 ب.ظ

دعایت میکنم هر روزو...
صدایت میکنم هر شب...
بدین سان خوابها را با تو زیبا میکنم هرشب...

ممنون شیرین جان :) خیلی زیبا بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد